Scanomed - Nukleráis medicina központok

Aktuális Hírek

Miért fontos a magnézium szervezetünknek?

Szervezetünk egészséges működéséhez a vitaminokon túl különböző nyomelemekre is szükségünk van. Ezek közül az egyik legfontosabb a magnézium, melyet szervezetünk nem képes előállítani, így annak pótlásáról magunknak kell gondoskodni.

Bővebben...

Ételek, melyek serkentik az agyműködést

Az élelmiszerek, ha jól válogatjuk össze őket, ugyanúgy segítenek nekünk a koncentrációban, mint a különféle étrend-kiegészítők. Ráadásul még finomak is! Az ételeink szerepet játszanak memóriánk élesítésében, agyunk megfelelő működésében és abban, hogy jobban tudjunk koncentrálni.

Bővebben...

A tanulás utáni mozgás jelentősége

A testmozgás és a tanulás szoros kapcsolatban van egymással. Mit tehetünk a mozgás terén a hatékonyabb tanulásért és eredményekért? Ha a tanulást követően ugyanis jól átmozgatjuk magunkat, jobban fogunk emlékezni arra, amit meg akartunk jegyezni – állapította meg egy hollandiai kutatócsoport.

Bővebben...

Vitaminok, amik segítenek megőrizni szépségünket

A változatos étrend nagyon fontos szerepet játszik külső és belső szépségünk megóvásában is. A sok gyümölcsöt és zöldséget, olajos magvakat, aszalt gyümölcsöket, gabonaféléket és tojást is tartalmazó étrend a külsőnkön is pozitív változásokat eredményez.

Bővebben...

Hogyan védekezzünk a fertőzések ellen a strandon?

Ha a strandolás kapcsán felmerülő kockázatokról van szó, nem csupán a nap- és fényvédelmet és a biztonságos fürdőzést érdemes szem előtt tartani, hanem a különböző fertőzések megelőzését is.

Bővebben...

Ismerjük meg a természetes fényvédő ételeket!

Bár már lassan vége a nyárnak, még mindig aktuális téma a fényvédelem. Bőrünk megvédése a káros UV sugárzástól egész évben fontos, de nyáron különösen elengedhetetlen.

Bővebben...

Mennyi vizet kell innunk naponta?

A folyadékpótlás fontos, különösen a nyári forró napokon. De vajon mennyit kell és szabad inni? Mikor beszélhetünk kiszáradásról és valóban létezik a „vízmérgezés”?

Bővebben...

Tudj meg mindent az ivókúrákról!

Mivel a szomjúság leginkább ivóvízzel oltható, folyadékigényünk jelentős részét vízzel, ásványvízzel érdemes fedezni.

Bővebben...

Kelj fel kipihenten minden nap!

A pihentető és minőségi alvást nagyon sok tényező befolyásolja, például a családi gondok, a munkahelyi kötelezettségeink, párkapcsolati problémák vagy akár különböző betegségek is.

Bővebben...

Hogyan töltődjünk fel energiával koffein nélkül?

Amikor az energiánk eléri a kritikusan alacsony pontot, leggyakrabban a koffeint hívjuk segítségül. A szakértők szerint nem a kávé kellene, hogy legyen a megoldás a napi fáradtságra, mert egy idő után csak fokozza a szervezet kimerültségét.

Bővebben...

 
diagnosztikaBetegségekvizsgálatkérés